Win: rode Zatchel met witte stippen t.w.v. € 120

Vandaag geen cadeautje gekregen van je geliefde? Niet getreurd, want misschien kan ik je troosten: vandaag mag ik namelijk een van mijn geliefde lezeressen trakteren op een rode tas met witte stippen van Zatchels! De tas is 13" groot (dus ietsje groter dan mijn Zatchel) en is uiteraard ook volledig vervaardig uit leder. Wil jij graag kans maken op dit pareltje ter waarde van 120 euro? Lees dan snel verder en waag je kans!


Wat moet je doen om te winnen?

Stuur een mailtje naar girlyengeeky@hotmail.com o.v.v. "Zatchels". In je mailtje vertel je me alles over jouw celebrity-crush. Met wie zou je wel eens een beschuitje willen eten? Harry Styles? Johnny Depp? Liam Hemsworth? Wat vind je zo leuk aan hem? En wat gaan jullie doen op jullie date? Dit zijn natuurlijk maar een aantal richtlijnen, je mag helemaal zelf kiezen hoe je 't precies invult. Laat je creativiteit en fantasie de vrije loop, dan lukt het vast wel!

Check ook zeker even de gloednieuwe facebookpagina van Zatchels Benelux.

Deelnemen kan tot en met 28 februari 2012.