New in: Michael Kors horloge!

Een Michael Kors horloge prijikt al jaren bovenaan mijn verlanglijstje. Onlangs konden jullie hier lezen dat ik sinds kort eindelijk in het bezit ben van een echte Michael Kors! Ik heb gekozen voor het model MK5039: een beige model met gouden accenten. Ik ben er echt helemaal verliefd op!


Het horloge is echt precies wat ik zocht: simpel, elegant en neutraal! Ik vind het mooi dat er gouden details in het horloge verwerkt zijn, omdat de kleur goud ook regelmatig terugkomt in mijn kleding. Ook de kleine diamantjes op het uurwerk vind ik een prachtig detail. Ik heb in ieder geval geen seconde spijt gehad van mijn keuze! De mijne komt trouwens trouwens van Horloges Online (ter waarde van € 189), mocht je ook interesse hebben.

Wat vind jij van mijn nieuwste aanwinst?