Omg, ik ga naar Stockholm!

Een tijdje geleden deed ik hier op Girly & Geeky een oproep aan jullie om allemaal op mijn foto te stemmen. Ik deed namelijk mee met de Esprit Urban Nature wedstrijd, waarbij je een weekendje Stockholm kon winnen. Na weken "campagne voeren" werd de uitslag eindelijk bekend gemaakt. En raad eens? Mijn foto had de meeste stemmen: ik had de reis naar Stockholm gewonnen! OMG!

Bij dezen wil ik al wie destijds op mijn foto gestemd heeft bedanken! Echt, het betekent heel erg veel voor me dat jullie me zoveel hebben geholpen. Verder wil ik ook al mijn vriendinnen - die zowat heel Facebook ondergespamd hebben - nogmaals ontzettend bedanken. Ik heb hen laatst al getrakteerd op een heerlijke kerstbrunch, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik hen nooit genoeg kan bedanken... Love you, girls!

Inmiddels heb ik al contact gehad met Stedentrips.nl, de reisorganisatie die mijn trip naar Stockholm zal verzorgen. Ik ga in de krokusvakantie, gezellig samen met mijn moeder. Het voelt goed om haar ook eens op een reisje te kunnen trakteren, aangezien mijn ouders mij al zo vaak mee op vakantie genomen hebben.

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de Zweedse hoofdstad. Stockholm blijkt een hele trendy stad te zijn, die toch een rijke historie kent: "een stad waar design, cultuur, geschiedenis, exclusieve boutiques en een trendy uitgaansleven hand in hand gaan". Klinkt geweldig, toch? Ik kijk er alvast enorm naar uit! En uiteraard volgt er achteraf een uitgebreid verslag!