Michael Kors horloges: I'm hooked

Ik ben nu echt al een aantal jaren helemaal gek op Michael Kors horloges. Elke kerst hoop ik dat Dear Santa mij gunstig gezind is, maar jammer genoeg heeft hij me nooit een Michael Kors gebracht. Gelukkig is dat nu allemaal verleden tijd, want mijn droom is werkelijkheid geworden: ik heb sinds kort ook een Michael Kors horloge! Hierover vertel ik jullie later meer, maar hier eerst nog wat inspiration...

Inderdaad, dat is 'm! Ik vond het moeilijk om een keuze te maken, aangezien (bijna) alle horloges van Michael Kors werkelijk prachtig zijn. Na lang wikken en wegen bleek bovenstaand horloge toch mijn favoriet. Binnenkort plaats ik trouwens nog wat mooie, zelfgemaakte foto's online, zodat jullie 'm ook in real life kunnen zien. De mijne komt van trouwens van Horloges Online, mocht je ook interesse hebben!

Wat vinden jullie van Michael Kors horloges?