Fotoverslag Modefabriek: part #1


Samen met vriendinnetje Judith front row bij 10 Feet onder het genot van een glaasje champagne. We hadden een geweldige plaats toegewezen gekregen, vlak bij de fotografen. De modellen poseerden telkens recht voor onze neus, waardoor we geweldige foto's konden maken. Deze verschijnen binnenkort online!


Deze modellen -  in couture van Sheguang Hu Fashion - wilden graag poseren voor onze lens!


Prachtige laarzen van Hunter. Ik ben echt verliefd op het paar met de Britse vlag!


Ik heb nog zelden zo'n mooie snowboots gezien. De zilveren kleur, de pailletten en het bontkraagje: ik ben dol op deze Moon Boots!


We dachten eerst dat er op zondag geen shows zouden zijn, maar toen we een lange rij zagen staan voor een bordje van 10 Feet met daarop "défilé de la mode" was er geen twijfel meer mogelijk. De eerste keer kwamen we nét niet binnen, want we waren er te laat bij. Tot iemand van 10 Feet me plotseling herkende: "Hé, volgens mij ken ik jou! Jij komt uit België! Jij bent hier vorig jaar ook geweest, toch?" Nou en of! Uiteindelijk wist hij voor ons drie geweldige front row plekken te regelen! Super!


Eén van de looks uit de 10 Feet show. Meer foto's volgen later! Judith is trouwens een echte trendsetter, want zij droeg die dag namelijk ook zo'n gele panty! Toevallig!


Vriendinnetjes Tine en Judith van Thebloggingsisters bij 10 Feet


Morgen volgt part #2, dus stay tuned!