Bye bye Ugg, hello Timberland

Timberlands: ken je ze nog? Je weet wel, die "lompe", stevige bergschoenen in camelkleur? Precies! Al zijn ze anno 2011 lang niet meer zo lomp en unfashionable als ze ooit waren. Integendeel, ze zijn juist helemaal hot deze winter! Letterlijk en figuurlijk, want in deze stevige stappers zul je nooit last hebben van bevroren wintertenen...



Toen vriendin Femke en ik ze afgelopen vrijdag tijdens het shoppen tegenkwamen, waren we het er allebei over eens: die zijn zo stoer! Die moesten we hebben! Tot we op het prijskaartje keken... 180 euro. Maar het kwaad had echter al geschied, want Femke was dolverliefd op deze schoenen. Na lang twijfelen besloot ze ze dan toch maar te nemen. Een uitstekende keuze, want ze passen perfect bij haar stijl!

Zelf vind ik ze ook supervet, al zou ik ze niet zo snel kopen, omdat ik de prijs iets te hoog vind voor schoenen die ik toch niet elke zou dragen. But still... I love it! Ook erg mooi en gewaagd bij jongens, mits goed gecombineerd, natuurlijk. Ze verkopen trouwens ook Timberlands bij Men_at_Work, maar ik heb gehoord dat ze in heel wat filialen al uitverkocht zijn. Wees er dus snel bij!

Stiekem ben ik echt razend benieuwd wat jĂșllie eigenlijk van Timberlands vinden, aangezien het toch niet de meest vanzelfsprekende schoenkeuze is. Ach ja, het is weer eens wat anders dan Uggs, of niet soms? Laat van je horen in de reacties!