Mijn Hollister wishlist

Vandaag vertelde vriendin Eva me terloops dat ze in de herfstvakantie naar de nieuwe Hollister winkel in het Wijnegem Shopping Center zou gaan. Wat blijkt? De winkel is inmiddels al meer dan twee weken open! Als ik dat eerder had geweten, was ik 'm sowieso al gaan checken. Ik hoop dat ik er tijdens de herfstvakantie even binnen kan wippen! Hoog tijd om een wishlist aan te maken, dus...


Ik ben echt een enorme Hollister fan! Het is van dezelfde firma als Abercrombie & Fitch, dus ook qua stijl lijkt het behoorlijk op elkaar. De kleding is over het algemeen eerder simpel, maar wel óf stoer óf preppy. Donkerblauw is trouwens mijn lievelingskleur, zeker wanneer het kleding betreft. (Valt het op? Haha!) Verder vind ik bordeaux en grijs ook prachtige kleuren voor in de winter. Oh oh oh, ik zie echt té veel moois! Gelukkig is het over vijf dagen vakantie, dan kan ik ein-de-lijk mijn slag slaan!

Wat is jullie favoriete item? En houden jullie van Hollister?